Nieuws

maandag 06 maart 2023

VOLVO RUTTEN ECHT NEEMT VOLVO CUSTOMER SATISFACTION AWARD IN ONTVANGST!

Een mensgerichte focus, passie voor klanten en service op het allerhoogste niveau hebben ervoor gezorgd dat onze vestiging in Echt door Volvo Car Nederland is beloond met de Customer Satisfaction Award 2022. De vestiging behoort hiermee tot een selecte groep Volvo-dealers, die zich heeft onderscheiden op de premium klantervaring die Volvo biedt op sales en service.

Harold Rutten, algemeen directeur van Volvo Rutten: “Het hele jaar werken we met passie aan de beste ervaring en service voor onze klanten. Deze Volvo-award maakt ons trots en is, naast de hoge klanttevredenheidsscores, de beloning voor onze inzet. Ook in 2023 staan we weer voor onze klanten klaar en zetten we ons volledig in om hen een premium klantervaring te bieden. In de nieuwe locatie van Rutten in Echt hebben we in korte tijd een hecht en gedreven team gecreëerd. Joep van Goethem, onze vestigingsmanager, is hierin een drijvende kracht om ons team optimaal te laten presteren. We maken ons sterk om zoveel mogelijk klanten een uitstekende beleving te bieden. We zijn trots dat we deze week zowel de her-certificering van VPS (Volvo Personal Service) goed hebben doorstaan als de uitreiking hebben van de Award. Heel fijn dat onze klanten ons zo waarderen na een jaar hard werken met vele uitdagingen.”

We create the Volvo experience
Volvo streeft niet alleen naar optimale verkeersveiligheid, duurzaamheid en freedom to move, maar ook naar de hoogste klanttevredenheid. Als premium merk wil Volvo Car Nederland met het eigen Award-programma voor dealers voortdurend bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit en de dienstverlening van de Nederlandse Volvo-dealerorganisatie op het gebied van klanttevredenheid en training.

Terug naar het overzicht